Ghost Rider 2 cu asu :”>


Nici nu stiu cum sa incep acest post, dar ii dau drumul :X. Am fost acum 2 saptamani in Sibiu la verisorul meu in vizita. Cand am ajuns in gara ( in Sibiu ) am vazut tot felul de anunturi cum ca se filmeaza filmul Ghost Rider 2 rolul principal Nicolas Cage, si se cauta oameni pentru „decor”…adica sa stai numai in fatza` camerelor de filmat si iei bani….ceva de genu. M-am bagat CLAR ! :)) am fost la doamna aceea care se ocupa cu inscrierea si am dat datele despre mine nr-ul de telefon si o poza cu mine. Dupa vreo 2 sau 3 saptamani suna telefonuuul :))…era doamna cu filmarile :X mi-a spus ca in 11 noiembrie (2010)  va incepe filmarea filmului si eu voi fi un PREOT intr-o biserica din SB…si avem de filmat 12 ore. Deci sunt putin norocos…abea astept sa vad cum e sa fi preot =)).  Nice nu ?

About admin

www.Stiri.wordpress.com

Posted on Octombrie 27, 2010, in Diverse and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Super descrierea…..te pricepi…..ai inceput bine.
    Abia astept sa vin sa te vad preot…….desi…….acest personaj cuminte nu ti se cam potriveste…..dar pt toate exista un inceput.
    profita de micul tau noroc si succes pe tot parcursul filmarilor.
    Te-am pupa dulce domnul asu sau…..preferi domnul PREOT?

  2. domnishorul` asu…PREOT mai incolo…sau niciodata cel mai bine :))

  3. foarte tare, nrocosule 😀
    app, m-am mutat de pe wordpress. noul meu blog e pe http://alinaraulea.blogspot.com, sa schimbi te rog 😀

  4. Handilica. am dansat la adi la nunta cu un viitor popăăăă`=)));x

    hai ca esti bine:x

    succes pici:x

Lasă un răspuns

